040 750 448 amadeo@siol.net

Splošni Pogoji

 

Spletni portal Golf počitnice upravlja podjetje:
Amadeo spletni portali d.o.o.
Trg republike 3, Ljubljana
amadeo@siol.net
T: 040 750 448

Amadeo d.o.o. je posrednik pri prodaji turističnih paketov domačih in renomiranih tujih organizatorjev golfskih počitnic.
Svojim strankam ponujamo tudi letalske vozovnice, hotele, rezervacije igralnih časov, transferje in ostale turistične storitve.

Vse rezervacije in plačila uredite preko telefona, spleta in elektronske pošte.
Na osnovi predhodnega dogovora nas lahko obiščete tudi v naši pisarni.

….
SPOŠNI POGOJI ZA POTOVANJE

Podjetje Amadeo d.o.o. prodaja turistične aranžmaje drugih organizatorjev potovanj in nastopa v vlogi pooblaščene agencije za prodajo njihovih aranžmajev.
Za aranžmaje drugih organizatorjev potovanj veljajo njihovi Splošni pogoji, ki so razvidni iz njihovih cenikov oziroma programov.
Potnik s prijavo potrjuje, da se je s temi pogoji seznanil.
….
ODPOVEDNI STROŠKI

Potnik ima pravico do odpovedi potovanja na prijavnem mestu, kjer se je prijavil in to obvezno v pisni obliki, sicer se odpoved potovanja ne upošteva. V primeru, ko potnik odpove aranžma, ima agencija pravico do povračila stroškov zaradi odpovedi potovanja. Višina povračila stroškov je odvisna od časa, v katerem je potnik predložil odpoved. Če potnik odpove aranžma, je dolžan agenciji povrniti stroške prijavnine v višini 15,00€ na pogodbo. Višina povračila stroškov odpovedi aranžmaja je odvisna od časa pred dnevom pričetka opravljanja storitve v katerem je potnik predložil odpoved oziroma drugače odpovedal potovanje. Višino odpovednih stroškov določa organizator potovanja in je določena v splošnih pogojih za potovanje organizatorja.
Naknadne spremembe imena, števila potnikov, nastanitve (v kolikor so sploh še možne) se zaračunajo po ceniku organizatorja oz. minimalno 8 € po osebi.

….
ZAVAROVANJE RIZIKA ODPOVEDI POTOVANJA

V primeru odpovedi potovanja nastopijo stroški odpovedi potovanja v skladu s pogoji posamičnega organizatorja.
Potnik se lahko stroškom odpovedi, ki so posledica bolezni, smrti ali nesreče njega samega ali njegovih najožjih sorodnikov (starši, otroci, zakonec), izogne z vplačilom Zavarovanja odpovedi ali Odstopnine, ki ga sklene sočasno z rezervacijo. Višino premije in zavarovalnih pogojev zavarovanja odpovedi določa izbrana zavarovalnica oz. organizator, če je ta storitev izvršena preko njega.
V primeru odpovedi aranžmaja pri vplačanem zavarovanju odpovednega rizika ima stranka pravico do povračila celotnega vplačanega zneska zmanjšanega za stroške zavarovanja odpovedi in administrativne stroške agencije v višini 3% cene aranžmaja. Agencija stranki administrativnih stroškov ne zaračuna v primeru, če se stranka namesto vračila vplačanega zneska odloči, da bo ta znesek koristila kot dobroimetje pri agenciji in ga vnovčila pri nakupu drugega aranžmaja.


PREVOZ

Prevoz na počitniške destinacije je praviloma organiziran s čarterskimi leti ali rednimi letalskimi linijami.
Golf oprema je načeloma za doplačilo, nekateri prevozniki pa ponujajo brezplačen prevoz opreme.

Odhodne ure poletov se lahko do odhoda spremenijo v skladu s pogoji letalskega prevoznika in splošnimi pogoji organizatorja.
V primeru premajhnega števila pontikov na letalu se lahko zgodi, da organizator počitnic združi v enem letu dve destinaciji, v temu primeru je na odhodu ali povratku možen vmesni postanek.

Včasih lahko pride tudi do spremembe odhodov oziroma prihodov letal in zamud. Seveda se bodo letalske družbe potrudile, da bodo leti potekali po načrtu, vendar pa kljub temu lahko pride do zamikov. Vzroki so predvsem prezaseden mednarodni zračni prostor ob koncu tedna, tehnični problemi ali slabe vremenske razmere in podobno.


OPISI HOTELOV

Opisi hotelov so povzeti iz dostopnih opisov hotelov, bodisi iz njihovih spletnih strani ali drugih virov. Za točnost opisov ne odgovarjamo. Priporočamo preverjanje kakovosti izbrane namestitve tudi iz drugih virov – predvsem na straneh, ki se ukvarjajo z zbiranjem vtisov dopustnikov. Priporočamo predvsem uporabo portala Holidaycheck.de ter Tripadvisor.com.


POTNIKOVE OBVEZNOSTI

Potnik je dolžan poskrbeti, da on osebno ter njegovi dokumenti in prtljaga ustrezajo obmejnim, carinskim, zdravstvenim in drugim predpisom svoje države, kakor tudi predpisom držav, v katere potuje; nadalje mora spoštovati hišni red v gostinskih in hotelskih objektih ter dobronamerno sodelovati s predstavnikom organizatorja, vodnikom ali izvajalcem storitve. V kolikor ne bi upošteval svojih obveznosti iz tega člena, potnik odgovarja organizatorju za povzročeno škodo, organizator oziroma pooblaščena agencija pa odklanjata vsakršno odgovornost za škodo, ki bi jo potnik lahko utrpel v takem primeru.

Potniki so dolžni upoštevati organizatorjeve informacije o potrebnih vizumih, morebitnih posebnostih glede veljavnosti potnih listin v času vstopa v tujo državo in zdravstvenih formalnosti, ki so potrebne za potovanje in bivanje v namembnem kraju potovanja ter pravočasno poskrbeti za zadostitev mejnim in zdravstvenim pogojem in obveznostim.


CENE

Cene, objavljene na spletni strani so veljavne na dan vnosa ponudbe in so informativne.
Nekatere cene vsebujejo popuste za zgodnjo prijavo. Možne so tudi spremembe cen letalskega prevoza.
Točen izračun cene boste prejeli ob povpraševanju.


PRIJAVE IN VPLAČILA

Ob prijavi plačate 30% celotne vrednosti aranžmaja, preostalih 70% cene aranžmaja pa je treba poravnati vsaj 15 dni pred odhodom.
Potnikov sprejem ponudbe je zavezujoč. Potnik lahko odstopi od pogodbe o potovanju le v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja, ki so vsebovana v Splošnih pogojih vsakega posamičnega organizatorja.

S sprejemom ponudbe postane vse, kar je navedeno v teh pogojih oziroma pogojih odgovornega organizatorja, pravna obveznost tako za potnika kot za organizatorja.

V primeru, da potnik ob prijavi ne navede pravilnih podatkov, je odgovoren za vse stroške oz. posledice, nastale zaradi napačnih podatkov.

Potnikov sprejem ponudbe je zavezujoč. Potnik lahko odstopi od pogodbe o potovanju le v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja, ki so vsebovana v Splošnih pogojih vsakega posamičnega organizatorja.

Za zavezujoč sprejem ponudbe s strani potnika se poleg podpisane pogodbe šteje tudi vsako naročilo, posredovano v ustni ali pisni obliki po telefonu, el.pošti ali internetu, ki vsebuje ime in priimek potnika in ostalih udeležencev, njihove rojstne datume in naslove stalnega ter morebitnega začasnega prebivališča in iz katerega je nedvoumno razvidno, da potnik pooblašča agencijo, da zanj izvrši rezervacijo.
Potnik je dolžan naročeno storitev plačati v roku navedenem v računu oz. pogodbi, razen če v posebnih pogojih ali ponudbi ni določen krajši ali daljši rok, pri čemer je rok plačila bistvena sestavina pogodbe o potovanju. V primeru, da potnik ne plača v tem roku, se šteje, da je pogodba razveljavljena po samem zakonu. V takšnem primeru agencija zaračuna potniku nastale odpovedne stroške v skladu z veljavnimi splošnimi pogoji organizatorja.

Imetnikom kreditnih kartic NLB MASTERCARD, NLB VISA, NLB KARANTA in DINERS pa omogočamo tudi plačilo na obroke.
Stroški obročnega plačila so odvisni od števila obrokov in vrste kreditne kartice, izračun prejmete ob povpraševanju.

….
REKLAMACIJE

V primeru reklamacije izvršenih storitev v organizaciji odgovornega organizatorja agencija potniku pomaga in svetuje pri rešitvi ter pomaga pri uveljavljanju pravic potnika pri organizatorju.
Agencija kot posrednik ne odgovarja za kakršnekoli kršitve storitev, ki jih za potnika organizira in nudi odgovorni organizator.


UPORABA PODATKOV

Vse pridobljene podatke o potnikih varuje agencija v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Šteje se, da potnik s podpisom pogodbe pristaja na uporabo teh podatkov tudi za namene statistične obdelave in obveščanja o ponudbi. Če potnik tega ne želi, lahko to izjavi ob prijavi na potovanje.

Amadeo d.o.o., Trg republike 3, Ljubljana.
Na podlagi odločbe GZS z dne 21.8.2012 št. 10972 je podjetje Amadeo d.o.o. imetnik licence za prodajo turističnih aranžmajev (št.licence 1387).

V Ljubljani, 27.9.2012
AMADEO d.o.o., Trg republike 3, 1000 Ljubljana tel.: 040 750 448, e-mail: amadeo@siol.net